LIVRAREA
Livrarea se va face la adresa menţionată de dumneavoastră, prin intermediul firmei de curierat partenere (Fun Courier, Urgent Cargus, SameDay etc). Se va aplica un tarif de livrare pentru comenzi, constând în valoarea taxei de transport percepută de curier. Durata și costul livrării va fi confirmată printr-un e-mail; la livrare este necesară semnătura de primire și verificarea conținutului pachetului în prezenta curierului. Nu va fi acceptată de Nova Sun Tech S.R.L. nici o reclamație ulterioară în legătură cu articole lipsă din comandă.
De asemenea, să asigurați calea de acces până la locul de descărcare, precum și personal pentru descărcarea materialelor din mijloacele de transport într-un timp adecvat fiecărei situații.
Asigurăm transportul oriunde in România cu excepția drumurilor care nu permit accesul mașinilor de mare tonaj, a celor forestiere și impracticabile sau a drumurilor care pot pune în pericol atât angajații cât și vehiculul care transportă comanda.
Responsabilitatea curierului este să ducă produsele comandate la adresa menționata în formularul de comandă completat la plasarea comenzii. În atribuțiile șoferului nu intră descărcarea, manipularea sau aducerea produselor în interiorul curților, scărilor de bloc, șamd.
Termenul de livrare a comenzilor nu depășește, de obicei, 2-3 zile lucrătoare, în cazul prezenței mărfii în stoc, iar livrarea comenzilor din depozit se efectuează în dimineața următoarei zile lucrătoare după confirmarea comenzii/plății. Astfel, dacă ați optat pentru achitare prin transfer bancar direct, livrarea se efectuează în dimineața următoarei zile lucrătoare după încasarea banilor în contul Nova Sun Tech SRL. În acest caz veți primi o înștiințare telefonică sau prin e-mail despre etapele de executare a comenzii dumneavoastra. În prealabil curierul vă va contacta telefonic, pentru a coordona timpul util de livrare a comenzii.
Nova Sun Tech SRL, va comunica clientului imediat ce va apărea o modificare în termenul de livrare, după ce aceasta i-a fost comunicată de către producătorul la care s-a lansat comanda. Produsele vor fi livrate doar în condițiile de plată 100% în avans. Dovada plății trebuie trimisă către Nova Sun Tech SRL la adresa de e-mail: office@novasuntech.ro. Termenul prevăzut de livrare decurge din momentul procesării plăţii
PLATA
Comenzile online cu livrare la domiciliu pot fi plătite RAMBURS NUMERAR. Aceasta modalitate de plată permite achitarea comenzii în momentul livrării. Plata ramburs este disponibilă pentru achizițiile în valoare minimă de 100 lei (fără valoarea transportului) și în limita a maxim 5000 lei (TVA inclus).
Comenzile online cu livrare la domiciliu pot fi plătite prin ORDIN DE PLATA / TRANSFER BANCAR
În cazul efectuării plăţii prin Ordin de plată / Transfer bancar, vă rugăm să transferaţi valoarea facturii proforme în contul bancar al Nova Sun Tech SRL, pe care îl veţi primi în e-mail cu confirmarea comenzii. Vă rugăm să specificaţi în ordinul de plată numărul facturii proforme și al comenzii.
Datele bancare în care puteți efectua plata sunt:
Nova Sun Tech S.R.L.
CUI: 39938169
J5/2293/01.10.2018
Str. Vincent van Gogh nr. 25, Oradea, jud. Bihor
Banca Transilvania
RO71BTRLRONCRT0468413901
DREPTUL DE RETRAGERE SAU POLITICA DE RETUR
Pentru începerea procedurii de returnare, clientul trebuie să ne contacteze telefonic și să trimită o notificare/formular de retur în scris, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, ori că dorește la schimb un alt produs, în termen de 14 zile de la intrarea în posesie a acestuia, la adresa de e-mail: office@novasuntech.ro. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta primirea coletelor cu ramburs, sau cele cu retur fără notificare scrisă prealabilă.
Coletul de retur trebuie să conțină: produsul complet (nefolosit, fără urme de uzură, zgârieturi, șuruburi cu semne mecanice pe acestea, părți sau componente lipsă sau deteriorate), ambalajul original nedeteriorat, manual/broșuri și toate accesoriile aflate în coletul primit inițial. Produsul trebuie să fie în aceeasi stare în care a fost livrat (neutilizat, fără sa prezinte lovituri, modificări fizice, deformari, etc) în caz contrar, consumatorul nu mai beneficiază de drepturile de returnare. Produsele care sosesc neînsoțite de factură, certificatul de garanție, cartea tehnică și cutia originală, nu se recepționează.
Cheltuielile privind returnare produselor, vor fi suportate de persoana fizică sau juridică care a achiziționat produsul și pe numele căruia este emisă factura fiscală, returul se face prin aceeași firmă de curierat care a livrat inițial produsul.
Contravaloarea produselor plătite prin intermediul cardului sau prin transfer bancar se returnează în termen de maxim 14 de zile, termenul începe să curgă de la data recepționării produsului, în care se constată că produsul este în aceeași stare în care a fost. Banii se vor returna în contul bancar pe care cumpărătorul îl pune la dispoziție. Se va returna numai contravaloarea produsului fără cheltuielile inițiale de livrare.
Produsele aflate în lichidare de stoc, promoții sau la reducere de preț, NU se pot returna.
GARANȚIA PRODUSELOR
Toate informațiile cu privire la garanțiile produselor, inclusiv, dar fără a se limita la, termenele și condițiile de exercitare, se regăsesc în Certificatul de garanție.
Produsele sunt noi în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
Certificatele de garanție sunt emise direct de producător. Vânzătorul va transmite cumpărătorului aceste certificate de garanție în format tipărit alături de produsul comandat.
Răspunderea noastră, este angajată dacă lipsa de conformitate în cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată. Garanția în cazul persoanelor fizice este de 24 luni , calculat de la data livrării produsului, pentru produsul cu o durata medie de utilizare de cel puțin 24 luni. Termenii și condițiile de garanție sunt in conformitate cu prevederile legale si se aplica exclusiv consumatorilor (consumator – orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective): ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor si ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Garanția presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme sau repararea acestora în funcție de politica de service a producătorului, pentru care clientul notifică comerciantul telefonic și în scris, în termenul legal.
EXCLUDERI DE LA GARANȚIE
SUNT EXCLUSE DIN GARANȚIE produsele sau părțile avariate din cauze independente de VÂNZĂTOR/ PRODUCĂTOR, respectiv:
a) manipulare / transport necorespunzătoare;
b)montarea/instalarea incorectă, de către personal neautorizat, neconformă cu instrucțiunile producătorului sau în afara legilor, reglementărilor tehnice în vigoare și prescripțiilor ISCIR aplicabile;
c)anomalii ale instalaților electrice (șocuri electrice), de furnizare a combustibilului etc.;
d)coroziunii datorate condensului;
e)curenți vagabonzi, supratensiuni datorate trăsnetului, supratensiuni de comutație, fluctuații sinusoidale lente si rapide de tensiune, căderi de tensiune cu scurte întreruperi;
f)întreținerea necorespunzătoare conform cărții tehnice;
g)folosirea altor tipuri de combustibil decât cele precizate în instrucțiunile de utilizare ale echipamentului sau folosirea unor combustibili ale căror caracteristici diferă de cele precizate în instrucțiunile producătorului sau în standardele în vigoare;
h)nerespectarea instrucțiunilor de montare/instalare;
i)părți supuse la uzura normală de folosire (anozi, electrozi, garniture, dispozitive de actionare, siguranțe fuzibile, becuri, elemente necesare asamblării fixe și demontabile etc.);
j) intervenția asupra produsului pe toata perioada de garanție de către personal neautorizat legal și care nu este colaborator al vânzătorului;
k) utilizarea substanțelor chimice necorespunzătoare pentru întreținerea / curățarea produselor;
l) utilizarea produsului in condiții de mediu improprii (ventilație necorespunzătoare, expunere excesivă la umezeală, temperatura etc.);
m) fenomene naturale (ex: descărcări electrice atmosferice), incendii;
n) produsul nu a fost depozitat sau utilizat într-un spațiu închis, astfel încât să fie ferit de acțiunea agenților atmosferici (temperaturi foarte scăzute cu risc de îngheț, umiditate ridicată, vânt, ploaie etc.).
EVENTUALE NELĂMURIRI ȘI RECLAMAȚII
În cazul in care aveți nelămuriri sau chiar nemulțumiri cu privire la un produs achiziționat de pe site, vă rugăm să expediați un e-mail în acest sens la adresa office@novasuntech.ro., în care să menționați cât mai multe detalii în baza cărora să putem procesa mesajul dumneavoastră. Vă rugăm să vă specificați numele complet, numărul de comandă, pe care îl găsiți în mesajul de confirmare primit, în urma validării comenzii dumneavoastră, data la care ați efectuat comanda, data și metoda de livrare, precum și motivul nemulțumirii sau sugestia pe care doriți să o faceți. Toate aceste informații vor facilita comunicarea dintre dumneavoastră si societatea noastă.
În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusive din cauza faptului că au fost introduce greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea produsului respective și de a anunța clientul, telefonic și e-mail, în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. Imaginile și detaliile produselor afișate pe site, sunt puse la dispoziție de către producători/furnizori, iar societatea Nova Sun Tech SRL, nu își asumă răspunderea pentru corectitudinea acestor informații. De asemenea, imaginile afișate pe site sunt cu titlu de prezentare, iar produsele livrate pot diferi în orice mod, datorită caracteristicilor, design-ului fără notificare prealabilă de către producător.
Dacă vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, vă rugăm să ne anuntați în cel mai scurt timp posibil despre acest lucru, pentru ca produsul să fie returnat și înlocuit cu cel comandat. Cheltuielile de transport (tur-retur) vor fi suportate de către Nova Sun Tech S.R.L. În cazul în care marfa primită prezintă deteriorări vizibile, aveți dreptul să refuzați recepția, chiar la momentul receptiei, prin menționarea acestui lucru pe documentul de transport, vă rugăm să verificați integritatea coletului la livrare! În acest caz, vă rugăm să ne anuntați imediat pentru a putea proceda la trimiterea unui alt produs (același tip cu cel comandat), termenul de livrare va fi extins cu timpul necesar procesării unei comenzi.
Nova Sun Tech SRL își rezervă dreptul de a modifica și actualiza unilateral acește Termeni și Conditii, fără niciun preaviz, prin simpla afișare a noii versiuni pe site-ul novasuntech.ro. În acest sens, orice utilizator este invitat să acceseze cu regularitate Termenii si Conditiile, mai ales in situațiile în care dorește să achiziționeze bunuri din magazinul nostru virtual.